مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1396 ساعت 17:252017-12-08سياسي

«پایداری» تا کی از احمدی نژاد حمایت می کند؟


حامیان سرسخت محمود احمدی نژاد که حالا به جرات می توان گفت در جبهه پایداری گرد آمده اند با شکسته شدن سکوت لیدر این جریان، معلوم نیست تا چه زمانی بتوانند اقدامات دولتمردان نهم و دهم را ندیده و نشنیده بگیرند.

خبرآنلاین نوشت: محمود احمدی نژاد این روزها بی تفاوت به همه اتفاقاتی که خود باعث و بانی آن است، نه تنها دوشادوش مسئولان عالی نظام به میهمانی رهبری انقلاب می رود، بلکه مشهد را هم به عنوان مقصد دیگر سفر استانی خود پس از کردستان انتخاب می کند؛ او یا نمی داند که دیگر به اندازه انگشتان یک دست حامی برایش باقی نمانده و یا اظهارات هیچ کس برای او محلی از اعراب ندارد.

با این حال، رییس دولت‎های نهم و دهم، اگرچه به چهره ای تبدیل شده که کمتر کسی ابایی در مورد انتقاد از عملکرد او دارد، اما تا دیروز هم برای برخی از حامیانش همان محمود احمدی نژاد سال 84 بود.

ولایتمدار، عدالتخواه، مردمی و هر شعار پوپولیستی دیگری که بتواند حمایت بی چون و چرای عده ای معدود را توجیه کند و تا مدتها آنان را در سکوتی سخت فرو ببرد.

در این بین آنچه می توان گفت تلنگری به حامیان رییس دولت‎های نهم و دهم وارد کرد، بست نشینی جریان انحرافی بود.

حرم شاه عبدالعظیم برای احمدی نژاد و دوستانش به پاتوقی اعتراضی تبدیل شده بود تا به بهانه برگزاری دادگاه بقایی به صورت غیرعلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پایداری» تا کی از احمدی نژاد حمایت می کند؟

«پایداری» تا کی از احمدی نژاد حمایت می کند؟