مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1396 ساعت 11:402017-12-08اقتصادي

تخلف 13.7 میلیارد تومانی اصناف در 100 روز


براساس گزارشی که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در 100 روز اول دولت دوازدهم منتشر کرده است، همچون قبل نانوایی ها، میوه فروشی ها، فروشگاه های لباس و تعمیرگاه ها در صدر شکایات مردمی هستند و در مجموع موارد ارائه کالا و خدمات، - این سازمان 13.

75 میلیارد تومان تخلف را به ثبت رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش عملکرد 100 روزه دولت دوازدهم، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در تشریح اقدامات خود در این مدت، 31 بند و سه جدول آماری را مورد اشاره قرار داده است.

موارد ذکر شده در این گزارش شامل پیش بینی و مدیریت بحران های احتمالی کالا و خدمات و نظارت پیشگیرانه تامین، توزیع، قیمت کالا و خدمات اولویت دار می شود.

نظارت بر عملکرد و فعالیت شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای به منظور جلوگیری از بروز تخلفات اقتصادی احتمالی از قبیل گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، فروش اجباری، احتکار، فروش کالای قاچاق و.

، رصد مستمر روند تغییرات قیمت و توزیع محصولات غذایی و کشاورزی، محصولات فلزی و غیر فلزی در سطح کشور، تنظیم گزارش های مربوطه برای دستگاه های مسئول و کارگروه کنترل بازار و همچنین تهیه و تنظیم شناسنامه وضعیت کالاهای حساس و ضروری و مواردی از این دست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 13.7 میلیارد تومانی اصناف در 100 روز

تخلف 13.7 میلیارد تومانی اصناف در 100 روز