مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 21:412017-12-07پزشكي

قاضی زاده هاشمی: خدمت به محرومان مهم ترین هدف خیریه نورآوران سلامت است


بنیاد خیریه نورآوران سلامت با هدف خدمت به محرومان، عشق به کشور، نوعدوستی و انسان دوستی بزرگترین خدمت را به مردم مناطق محروم کرده که این امر مهم ترین هدف این بنیاد خیریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تایباد، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در پایان سفر یک روزه خود به تایباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محرومیت زدایی مهم ترین اصل در اسلام است و بنیاد نورآوران سلامت با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم تاکنون مؤفق به اجرای این عمل خیرخواهانه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وحدت مسلمانان شیعه وسنی شهرستان مرزی تایباد افزود: وحدت نماد انسان دوستی در میان مسلمانان است و حضور این بنیاد خیریه در منطقه مرزی تایباد با نیت خدمت رسانی به تشیع و تسنن این امر را به ثمر رسانده است.

قاضی زاده هاشمی افزود: مسلمانان با پیروی از آیات قرآن با وحدت و انسجام در مقابل استکبار ایستادگی کرده و همچنین حفظ وحدت و انسجام مسلمانان سبب ذلت و خاری دشمنان می شود.

وی با اشاره به بنیاد علم و دانش در جهان اسلام بیان کرد: علم و دانش و تمدن از اسلام و کشورهای اسلامی به پا خواسته و از این طریق به جهان غرب انتقال یافته است، و پیشرفت مسلمانان در علم و دانش سبب پیشرفت جهان اسلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: خدمت به محرومان مهم ترین هدف خیریه نورآوران سلامت است

قاضی زاده هاشمی: خدمت به محرومان مهم ترین هدف خیریه نورآوران سلامت است