مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 13:202017-12-07اقتصادي

فروش سیگار توسط کیوسک ها تخلف است


رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور به تولیدکنندگان و واردکننده کشوری و واحدهای توزیع استانی دارای مجوز فروش سیگار در صورت تخلف هشدار داد و اعلام کرد که توزیع سیگار توسط کیوسک ها و نیز خرده فروشان کنار خیابان غیرقانونی بوده و تخلف به شمار می آید.

- علی اصغر رمزی در گفت وگو با ایسنا، درباره شبکه توزیع محصولات دخانی و برخورد با متخلفان در این حوزه، اظهار کرد: ما با دو دسته از فروشندگان کلان در این حوزه روبرو هستیم، دسته اول مجوزداران کشوری و واحدهای تولیدکننده و واردکننده کشوری هستند که طبق قانون تنها موظفند محصولات خود را به واحدهای استانی به فروش برسانند و دسته دوم واحدهای فروش استانی هستند که تنها مجوز فروش به خرده فروشان برای آن ها صادر شده است.

وی ادامه داد: در صورتیکه واحدهای تولیدکننده و واردکننده دارای مجوز کشوری اقدام به توزیع سیگار بین افراد یا واحدهایی کنند که مجوز ندارند و محصولات خود را به غیر از واحدهای استانی بفروش رسانند با این واحدها برخورد می شود و حتی تا مرحله لغو مجوز فعالیت نیز پیش می روند.

توزیع سیگار بدون مجوز دولت، قاچاق محسوب می شود که از هفته گذشته 30 هزار واحد صنفی برای دریافت مجوز اقدام کرده اند البته کیوسک ها شامل این موضوع نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سیگار توسط کیوسک ها تخلف است

فروش سیگار توسط کیوسک ها تخلف است