مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 12:412017-12-07دانش

یادداشت/میلاد فلاح محدود کردن دانشگاه و عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی مسلمان


مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران در یادداشتی به مناسبت روز دانشجو عنوان کرد: محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان ماست.

- محدود کردن دانشگاه و عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی مسلمان مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران در یادداشتی به مناسبت روز دانشجو عنوان کرد: محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، میلاد فلاح مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران به مناسبت 16 آذر یادداشتی نوشت.

در متن یادداشت فلاح آمده است: 16 آذر نماد بیداری انسان هایی آگاه بر تاریکی های زمانه خویش و نماد همیشه در صحنه و هوشیار بودن دانشجو و دانشگاه در تمامی تحولات کشور است، طاغوت و سیاهی، ظلم و بیداد تا دل های روشن در میان نباشد از میان نمی رود، این سرود شوم قرن هاست که بر جهان و ملت ها سایه افکنده است.

16آذر روزی است که لاله های وطن در خون افتادند و جنازه شان بر پای مستکبران و مستبدان همچون خیمه های سوخته آرام گرفت.

دانشجوی ایرانی در طول تاریخ معاصر اثبات کرده است که بینشی عمیق نسبت به اوضاع موجود در اجتماع دارد و به موقع و پیشاپیش همگان واکنش نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/میلاد فلاح محدود کردن دانشگاه و عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی مسلمان

یادداشت/میلاد فلاح محدود کردن دانشگاه و عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی مسلمان