موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 11:162017-12-07بين الملل

فردی که مظنون به آمادگی برای ترور «نتیجه ملکه انگلیس» است، دادگاهی شد


یک مرد 31 ساله در انگلیس به اتهام آمادگی برای اقدام تروریستی در ورزشگاه های این کشور و همچنین به دلیل طرح ریزی برای ترور نتیجه 4 ساله ملکه انگلیس دادگاهی شد.

- فردی که مظنون به آمادگی برای ترور نتیجه ملکه انگلیس است، دادگاهی شد یک مرد 31 ساله در انگلیس به اتهام آمادگی برای اقدام تروریستی در ورزشگاه های این کشور و همچنین به دلیل طرح ریزی برای ترور نتیجه 4 ساله ملکه انگلیس دادگاهی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مرد 31 ساله در انگلیس به اتهام برنامه ریزی برای ترور و همکاری برای اقدامات تروریستی دستگیر شده است.

به نوشته روزنامه تلگراف، این فرد در پیامی کدگذاری شده در تلگرام با ارسال تصویری از پرنس جورج نتیجه 4 ساله ملکه بریتانیا در راه مدرسه، نوشته بود نباید خاندان سلطنتی را فراموش کرد.

  این فرد که حسنین رشید نام دارد، قصد همکاری در اقدامات تروریستی دیگر شامل حمله به استادیوم های ورزشی در انگلیس را داشته است.

  وی همچنین متهم است که قصد سفر به سوریه و محلق شدن به گروهک تروریستی داعش را داشت.

همزمان دو فرد دیگر به اتهام آمادگی برای ترور ملکه بریتانیا دستگیر شده بودند.

دو جوان 20 و 21 ساله به اتهام برنامه ریزی برای حمله به ساختمان نخست وزیر انگلیس و ترور وی دستگیر و دادگاهی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردی که مظنون به آمادگی برای ترور «نتیجه ملکه انگلیس» است، دادگاهی شد

فردی که مظنون به آمادگی برای ترور «نتیجه ملکه انگلیس» است، دادگاهی شد