مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 11:152017-12-07سياسي

ترسیم نقشه راه تحول 20 ساله آموزش علوم پزشکی


معاونت آموزشی وزارت بهداشت، ترسیم نقشه راه تحول 20 ساله آموزش علوم پزشکی در راستای کسب مرجعیت علمی و فعال سازی کمیته های اخلاق در آموزش علوم پزشکی را از جمله اقدامات حوزه آموزش در 100 روز اول دولت دوازدهم برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آغاز پیاده سازی برنامه آموزشی ملی"دوره پزشکی عمومی"، طراحی برنامه های آموزشی نوین متناسب با نیازهای کشور، تدوین برنامه های اعتباربخشی دانشگاه ها و مراکز آموزشی، نهایی سازی مدل برآورد نیروی انسانی و تدوین کوریکولوم مبتنی بر سطح بندی و عملکرد، راه اندازی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای از دیگر اقدامات 100 روزه در حوزه معاونت آموزشی عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، ابلاغ و اجرای آیین نامه های مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای، آیین نامه تأسیس و بهره برداری مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای و آیین نامه مالی مراکز مجری آموزش مهارتی و حرفه ای نیز از جمله اقدامات در این 100 روز به شمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، شروع طرح راهنمای مدیریت جامع الکترونیک، حضور شرکت کنندگان در برنامه های آموزش مداوم (دراستان همدان)، استمرار بازنگری کوریکولوم های رشته های PhD و تخصصی و همچنین بازنگری و به روز رسانی مأموریت های مشترک و ویژه کلان مناطق آمایشی و بازنگری نقشه آمایش بین الملل نیز از دیگر اقدامات معاونت آموزشی وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم نقشه راه تحول 20 ساله آموزش علوم پزشکی

ترسیم نقشه راه تحول 20 ساله آموزش علوم پزشکی