مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 10:452017-12-07سياسي

اجرای موفقیت آمیز طرح ملی زیست فناوری دانش آموزی در مازندران


رییس موسسه انستیتو پاستور شمال کشور از اجرای موفقیت آمیز طرح ملی زیست فناوری دانش آموزی در مازندران خبرداد.

- محسن آسوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری از دو سال گذشته اجرای طرح نظام ملی زیست فناوری دانش آموزی را به صورت پایلوت به پژوهشکده پاستور ایران سپرد.

وی تصریح کرد: طرح نظام ملی زیست فناوری یک مدل ترویج و آموزش دانش آموزی در حوزه زیست فناوری به صورت خودگردان به منظور آموزش و ترویج این امر و کسب و کار در این حوزه است.

رییس موسسه انستیتو پاستور شمال کشور خاطرنشان کرد: این مدل در مازندران و در زمینه های اجرایی و طراحی موفقیت آمیز بوده و 9 جلد کتاب مبتنی بر آموخته ها به دانش آموزان از پیش دبستانی تا متوسطه ویژه والدین،دانش آموزان و معلمان به صورت کمک درسی تدوین شد.

آسوری با اشاره به اینکه امسال در 7 استان به همراه مازندران این طرح با استفاده از الگوی این استان اجرایی می شود، گفت: این طرح در سال آینده پس از کسب نتایج مطلوب در تمام استان های کشور به صورت ملی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 3 هزار دانش آموز از مجموعه پژوهشکده شمال بازدید کردند و پیش بینی می شود این میزان به 6 هزار نفر برسد، اظهار کرد: وظیفه ما ترویج و آگاهی بخشی است و پیش بینی می شود 10 درصد از دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موفقیت آمیز طرح ملی زیست فناوری دانش آموزی در مازندران

اجرای موفقیت آمیز طرح ملی زیست فناوری دانش آموزی در مازندران