مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 02:202017-12-06اقتصادي

زمان درخشش مجدد طلا اواخر سال 2018 خواهد بود


تحلیلگران موسسه مالی جی پی مورگان آمریکا بر این باورند که طلا بار دیگر در هفته های پایانی 2018 میلادی در بازارهای بین المللی خواهد درخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، موسسه جی پی مورگان در تازه ترین چشم انداز اقتصادی خود برای سال 2018 میلادی اعلام کرده است که طلا تنها در پایان سال 2018 میلادی می تواند بار دیگر در بازارهای جهانی بدرخشد چرا که سیاست های سختگیرانه فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.

بر اساس این گزارش موسسه جی پی مورگان در ادامه پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس طلا طی سال آینده به طور میانگین به 1295 دلار خواهد رسید.

قیمت طلا در شش ماه دوم سال آینده می تواند به سطح قیمتی 1340 دلاری دست یابد.

تحلیلگران این موسسه مالی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرده اند که به صورت کوتاه مدت در بازار طلا سرمایه گذاری کنند و از بهترین فرصت ها برای فروش ذخایر طلای خود استفاده کنند.

این موسسه مالی آمریکایی افزود: با توجه به بهبود رشد اقتصادی آمریکا، افزایش احتمالی نرخ تورم و تصمیم احتمالی فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره، قیمت طلا در شش ماه نخست سال آینده با فشار زیادی روبرو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان درخشش مجدد طلا اواخر سال 2018 خواهد بود

زمان درخشش مجدد طلا اواخر سال 2018 خواهد بود