مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1396 ساعت 17:102017-12-06سياسي

مرکز نوآوری پهپاد در کشور راه اندازی می شود


دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از راه اندازی مرکز نوآوری پهپاد در کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر منطقی با اشاره به اهمیت صنعت پهپاد در کشور، گفت: با توجه به اهمیت بالای صنعت پهپاد در کشور، مرکز نوآوری پهپاد به زودی راه اندازی خواهد شد که این مرکز حلقه ارتباطی صنعت، نخبگان و شرکتهای دانش بنیان فعال در حوزه پهپادی خواهد بود.

وی افزود: این مرکز نیازهای صنعت پهپاد و ایده ها را دریافت می کند و توسط شرکتهای دانش بنیان آنها را پرورش داده و به مرحله تجاری سازی می رساند.

به گفته منطقی، دو محصول حوزه هوافضا در کشور، نیاز به مدیریت بیشتر و اتکا به توانمندی های داخلی دارد که این دو حوزه شامل پهپادهای تجاری و ماهواره های کوچک می شود که در این دو حوزه استفاده از توانایی شرکت های دانش بنیان را در اولویت قرار داده ایم.

وی همچنین تصریح کرد: در حوزه پهپاد به خودکفایی رسیده ایم و شرکت های دانش بنیان زیادی در این زمینه فعال هستند؛ البته موانعی چون مشکلات امنیتی و نبود بازار در این حوزه وجود دارد که تلاش برای رفع این موانع آغاز شده است.

دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی از رفع قابل قبول موانع امنیتی در توسعه صنعت پهپادی خبر داد و بیان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری پهپاد در کشور راه اندازی می شود

مرکز نوآوری پهپاد در کشور راه اندازی می شود