مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1396 ساعت 13:502017-12-06اقتصادي

تحصن دانشجویان دانشگاه صنعت نفت


عده معدودی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت طی هفته های اخیر با برگزاری تحصن، تجمع و حاضر نشدن در سر کلاسهای درس که منجر به تعطیلی موقت دانشکده نفت آبادان شده، برخلاف روال و مقررات جاری امور اداری و استخدامی کشور خواهان جذب در صنعت نفت بدون طی کردن مراحل قانونی استخدام هستند.

برخی صاحبان تریبون هم بدون بررسی اسناد قانونی و تحت تاثیر فضای احساسی به وجود آمده به موضع گیری هایی پرداختند که موجب کور شدن گره به وجود آمده توسط دانشجویان دانشگاه صنعت نفت شده و با خلط مباحث پیرامون موضوع نیروی انسانی در صنعت نفت اکنون با توقف روند برگزاری آزمون استخدامی حق و حقوق سایر کارکنان قراردادی، دانشجویان و فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها که در این آزمون ثبت نام کرده بودند پایمال شده است.

اما در چنین فضای پرابهامی که نه تنها افکار عمومی بلکه حتی نهادهای مسئول و قانونی را نیز دچار ابهام کرده است، بهترین روش شفاف سازی و بررسی اسناد این مسئله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفاف استناد نخست دانشجویان دانشگاه صنعت نفت برای استخدام بدون قید و شرط به دفترچه آزمون سراسری و تعهدنامه محضری آنها مبنی بر خدمت در صنعت نفت است.

حال ببینیم اصل ماجرا چیست.

در دفترچه آزمون سراسری دانشگاه تا قبل از سال 1395 در شرح امتیازات پذیرفته شدگان دانشگاه صنعت نفت و در بند 6 آمده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصن دانشجویان دانشگاه صنعت نفت

تحصن دانشجویان دانشگاه صنعت نفت