مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1396 ساعت 11:202017-12-06بين الملل

پلیس اوکراین در تعقیب ساکاشویلی


میخاییل ساکاشویلی پس از فرار از بازداشت پلیس حامیانش را به تظاهرات علیه رییس جمهور با درخواست برکناری وی فراخواند و تاکید کرد که در مقابل هرگونه بازداشت مقاومت کرده و سرویس مخفی اوکراین نمی تواند برای دستگیری او برنامه ریزی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری دویچه وله، سخنگوی دفتر دادستانی کل اوکراین گفت که جستجو برای یافتن میخاییل ساکاشویلی، رییس جمهوری سابق گرجستان پس از فرارش از خودروی پلیس آغاز شده است.

ماموران پلیس اوکراین با حمله به آپارتمان محل سکونت ساکاشویلی وی را بازداشت کرده بودند که حامیانش وی را از خودروی پلیس فراری دادند.

سخنگوی دفتر دادستانی کل اوکراین در پست فیس بوکی خود نوشت که دادستان ها فرار ساکاشویلی را به رییس پلیس ملی اطلاع داده و خواستار دستگیری وی شده اند.

ساکاشویلی پس از خروج از گرجستان بعنوان فرماندار اودسا در اوکراین منصوب شد اما در پی یکسری اقدامات برای مقابله با فساد از سوی دولت مرکزی مورد انتقاد قرار گرفت و مجبور شد از فرمانداری اودسا کناره گیری کند.

مقام های اوکراینی وی را به داشتن ارتباط با یک گروه تبهکار متهم کرده اند.

با این حال، ساکاشویلی در مصاحبه ای با روزنامه بیلد آلمان گفت که در مقابل هرگونه بازداشت مقاومت می کند و سرویس مخفی اوکراین هم نمی تواند برای دستگیری اش برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس اوکراین در تعقیب ساکاشویلی

پلیس اوکراین در تعقیب ساکاشویلی