مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1396 ساعت 00:352017-12-05سياسي

ریاست خسروی بر اتحادیه املاک تأیید شد


روز سه شنبه کمیسیون نظارت بر انتخابات اتحادیه های صنفی شهر تهران، صحت انتخابات اتحادیه مشاوران املاک را تایید کرد که بر این اساس خسروی در روزهای آینده ریاست اتحادیه را تحویل می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیروز (سه شنبه) کمیسیون نظارت بر انتخابات اتحادیه های صنفی شهر تهران، با رد اعتراضات برخی کاندیداها بر صحت انتخابات اتحادیه مشاوران املاک صحه گذاشت و نتایج آن را بدون هرگونه تغییری تایید کرد.

بدین ترتیب مصطفی قلی خسروی در روزهای آینده بر مسند ریاست اتحادیه املاک تکیه خواهد زد.

انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تهران روز 22 آبان ماه سال جاری برگزار شد که در نتیجه آن مصطفی قلی خسروی با کسب 2405 رای بالاتر از حسام عقبایی که 2073 رای کسب کرده بود قرار گرفت و با توجه به اینکه طبق قانون جدید اصناف، انتخابات داخلی هیات مدیره دیگر برگزار نمی شود، خسروی از سوی اعضای صنف مشاوران املاک به عنوان ریاست این اتحادیه انتخاب شد.

به دنبال آن برخی اعضای شرکت کننده با استفاده از حق قانونی خود 72 ساعت بعد از برگزاری انتخابات اتحادیه املاک که برای اولین بار به صورت تمام الکترونیک برگزار شده بود اعتراض کردند که با توجه به همزمانی آن با زمین لرزه کرمانشاه و مشغله وزارت صنعت، معدن و تجارت، رسیدگی به اعتراضات مقداری طول کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست خسروی بر اتحادیه املاک تأیید شد

ریاست خسروی بر اتحادیه املاک تأیید شد