مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 18:102017-12-05سياسي

ضرغامی: دلیل بی حجابی گران بودن پوشش اسلامی است


" یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: گاهی انتقادات زیادی به یک مسئول وارد است اما برخی همه این انتقادات را به بوسه زدن بر تابوت هوگو چاوز و یا بغل کردن مادر وی خلاصه می کنند که این ظلم به منتقدان همان شخص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله ضرغامی در مراسم گرامیداشت سالروز 16 آذرماه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان این که ماهیت 16 آذر ضداستکباری و ضدآمریکایی بود ادامه داد: متأسفانه در سال های مختلف شاهد بودیم که برخی تجمعات دانشجویی برگزار می شد اما در آن حرفی از آمریکا و استکبار نمی زدند، در حالی که درحمله سربازان شاه در 16 آذر 1332 به دانشگاه تهران سه نفر شهید شدند و همین سه قطره خون پاک نماد استکبارستیزی شد.

وی ادامه داد: متأسفانه در کشور ما وقتی مسئولی بر سر کار می آید کارنامه ننگین و سیاه از مسئول قبلی خود ارائه می دهد که این کار موجب می شود هر کار خوبی که انجام شده، به حاشیه برود.

کسانی که کارنامه جمهوری اسلامی را سیاه نشان می دهند، قطعا ضدانقلاب هستند و کاری ضد انقلابی انجام می دهند.

وی اظهار کرد: متأسفانه حلقه دانش و حلقه تجاری سازی و نمونه سازی در کشور ما چندان به هم متصل نشده و متأسفانه دست هایی در کار هستند که حتی نمی توانند دو کارخانه چادرسازی در کشور ما کار کند و چند تاجر با واردات از این طریق پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: دلیل بی حجابی گران بودن پوشش اسلامی است

ضرغامی: دلیل بی حجابی گران بودن پوشش اسلامی است