مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 15:402017-12-05سياسي

پذیرش1251 مصدوم زلزله غرب کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه


رییس بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه گفت: از زمان وقوع زلزله غرب کشور تا کنون 1251 نفر در این بیمارستان پذیرش شده اند که 229 نفر از آنان به بیمارستان های استان های کرمانشاه، - تهران، البرز و همدان اعزام شدند و در حال حاضر 21 نفر از مصدومان هنوز در این بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر خسرو فرهادی افزود: 526 عمل جراحی برای مصدومان زلزله غرب کشور انجام و برای اسکان آنها و همراهانشان نقاهتگاه بیمارستان امام علی(ع) و همراه سرای بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه با امکانات رفاهی مناسب در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در بین مصدومانی که هنوز بستری هستند، سه نفر دچار قطع نخاع شده اند و نیاز به فیزیوتراپی دارند،گفت: در حال حاضر هفت نفر در بخش ارتوپدی، پنج نفر در بخش مغز و اعصاب، شش نفر در بخش جراحی، دو نفر در بخش مراقبت های ویژه آی سی یو و یک نفر در بخش اورژانس ارتوپدی بستری است.

رییس بیمارستان آیت الله طالقانی با اشاره به وجود 215 تخت مصوب در این بیمارستان اظهارکرد: ضریب اشغال این بیمارستان که مرکز ترومای استان به حساب می آید، در شرایط عادی حدود 100 درصد است اما از زمان وقوع زلزله، شرایط بیمارستان و تخت های بیمارستانی مدیریت و بیماران غیراورژانسی ترخیص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش1251 مصدوم زلزله غرب کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه

پذیرش1251 مصدوم زلزله غرب کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه