مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 15:002017-12-05اقتصادي

رشد همزمان منابع و تسهیلات بانک سپه در استان البرز


مدیرشعب منطقه البرز از رشد همزمان منابع و اعطای تسهیلات بانک سپه طی نیمه نخست سال جاری در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک سپه"، رمضان همتی باغبانانی مدیرشعب منطقه البرز با اعلام این خبر افزود: بانک سپه در سال اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال برای جذب منابع دست مردم و اختصاص آن به بخش های مختلف اقتصادی، در کنار تلاش مضاعف برای جذب منابع بیشتر رشد قابل توجهی در اعطای تسهیلات داشت.

رشد 33 درصدی منابع بانک سپه در استان البرز مدیرشعب بانک سپه منطقه البرز گفت: سپرده های کل منطقه البرز از 11هزارمیلیارد ریال در پایان سال گذشته به 14هزار و 639 میلیارد ریال در پایان مهرماه سال جاری رسید که رشد 33 درصدی نشان می دهد.

وی به ارتقای درجه بالای 50 درصد از شعب منطقه البرز اشاره کرد و افزود: مانده منابع بانک سپه در استان البرز در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با افزایش بی سابقه، رتبه اول رشد منابع در بین بانک های تجاری استان را کسب کرد.

افزایش 39 درصدی اعطای تسهیلات مدیر شعب منطقه البرز از رشد کم سابقه اعطای تسهیلات در این استان توسط بانک سپه خبرداد و افزود: مانده تسهیلات بانک سپه در استان البرز تا پایان شهریورماه سال جاری با رشد 39 درصدی از 2 هزار و 555 میلیارد ریال به 3 هزار و 540 میلیارد ریال رسید و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد همزمان منابع و تسهیلات بانک سپه در استان البرز

رشد همزمان منابع و تسهیلات بانک سپه در استان البرز