مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 13:552017-12-05ورزشي

مخالفت آیت الله سبحانی با حضور بانوان در ورزشگاه


84 از 100 تعداد رای دهندگان 95 آیت الله سبحانی گفت: مسئولان برای ازدواج زنان فکر کنند؛ به فکر طلاق ها باشند؛ برای اعتیاد کشور کاری انجام دهند؛ نه اینکه به فکر حضور بانوان در ورزشگاه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سبحانی صبح روز سه شنبه (14 آذر) در درس خارج اصول در مسجد اعظم قم با اشاره به موضوع ولادت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: وهابیت قائلند که صحابه ولادت پیامبر(ص) را جشن نگرفتند و جشن هایی که امروز گرفته می شود، بدعت است.

وی اظهار کرد: در پاسخ به این سخن جواب می دهیم اگر صحابی حجت باشد، فعل او حجت است، نه ترک او؛ چرا مسئله را گم کرده اید؟ این مرجع تقلید تصریح کرد: اگر صحابی حجت باشد، افعال آنان حجت خواهد بود که در نظر ما افعال شان هم حجت نیست؛ فعل صحابی اگر مستند به پیامبر (ص)شود، مناسب است و در غیر این صورت به هیچ وجه حجت نخواهد بود.

آیت الله سبحانی در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع حضور بانوان در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: این مسئله با عفت زنان سازگار نیست؛ آوردن هزاران دختر به ورزشگاه که یک طرف جوانان مرد و طرف دیگر، دختران باشند، اصلا مناسب نیست.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان برای ازدواج زنان فکر کنند؛ به فکر طلاق ها باشند؛ برای اعتیاد کشور کاری انجام دهند؛ نه اینکه به فکر حضور بانوان در ورزشگاه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت آیت الله سبحانی با حضور بانوان در ورزشگاه

مخالفت آیت الله سبحانی با حضور بانوان در ورزشگاه