مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 22:252017-12-04اقتصادي

افزایش 10 درصدی تولید سیگار در کشور


رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور عملکرد هشت ماه منتهی به آبان صنعت دخانیات کشور را در چهار بخش تولید، واردات، صادرات و مبارزه با قاچاق تشریح کرد.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 25 رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور عملکرد هشت ماه منتهی به آبان صنعت دخانیات کشور را در چهار بخش تولید، واردات، صادرات و مبارزه با قاچاق تشریح کرد.

علی اصغر رمزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: میزان واردات سیگار طی مدت مذکور معادل یک میلیارد و 970 میلیون نخ سیگار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 43 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیای اقتصاد، همچنین برآورد قاچاق طی هشت ماه منتهی به آبان سال جاری معادل چهار میلیارد و 340 میلیون نخ بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 23 درصدی در این بخش هستیم.

وی با اشاره به میزان تولید سیگار در هشت ماه منتهی به آبان سال 1396، بیان کرد: میزان تولید سیگار در هشت ماه سال جاری رقمی معادل 30 میلیارد و 530 میلیون نخ سیگار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور همچنین در مورد صادرات سیگار و تنباکوی معسل (تنباکوی قلیان) طی هشت ماه سال جاری، اظهار کرد: صادرات سیگار طی این مدت برابر 180 میلیون نخ سیگار بوده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی تولید سیگار در کشور

افزایش 10 درصدی تولید سیگار در کشور