مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 18:052017-12-04ورزشي

عراقچی: وظیفه داریم از ورزشکاران نابینا و کم بینا حمایت کنیم


عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان و معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه گفت: هدف ما از برپایی همایش چشمان قهرمان این است که تصور جامعه را نسبت به معلولان و نابینایان تغییر دهیم و بگوییم نابینایی، - ناتوانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید عباس عراقچی در همایش چشمان قهرمان که به منظور تجلیل از مدال آوران نابینا و کم بینا برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برپایی این همایش تجلیل و تکریم از مدال آوران دو پارالمپیک ریو و لندن است و کسانی که در عرصه های بین المللی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کردند.

ما وظیفه داریم از این عزیزان تجلیل کنیم و همچنین توجه جامعه را به این افراد که برای کسب مدال سختی های زیادی را متحمل می شوند جلب کنیم.

وی گفت: طبق گفته رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، نابینایان کشور به مسئولان می گویند ما شما را نمی بینیم اما لطفا شما ما را ببینید.

این امر نشان از آن که مسئولان باید توجه ویژه ای به قهرمانان این رشته از جامعه داشته باشند و حمایت های لازم خود را از این افراد دریغ نکنند.

عراقچی اظهار کرد: افتخارآفرینی هایی که افراد نابینا و کم بینا در عرصه های جهانی، بین المللی و پارالمپیک انجام می دهند بالاتر از افراد معمولی است زیرا با ناتوانی ها و نقص هایی که دارند می توانند افتخارات بزرگی را برای کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: وظیفه داریم از ورزشکاران نابینا و کم بینا حمایت کنیم

عراقچی: وظیفه داریم از ورزشکاران نابینا و کم بینا حمایت کنیم