مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 10:402017-12-04سياسي

توجه به قهرمانان ملی در کتب درسی/معرفی 4 چهره ماندگار در درس "سیمای فداکاران"


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به اقدامات انجام شده در حوزه ماندگاری قهرمانان ملی در کتب درسی اشاره کرد و گفت: این قهرمانان درس فداکاری و شجاعت آموخته و می توانند هویت اسلامی، - توجه به قهرمانان ملی در کتب درسی/معرفی 4 چهره ماندگار در درس "سیمای فداکاران" رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به اقدامات انجام شده در حوزه ماندگاری قهرمانان ملی در کتب درسی اشاره کرد و گفت: این قهرمانان درس فداکاری و شجاعت آموخته و می توانند هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی را تقویت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان در گفت وگو با ایسنا، درباره ماندگاری قهرمانان ملی در کتب درسی اظهار کرد: درباره حذف درس دهقان فداکار از کتب درسی مطالبی بیان شده بود در حالی که دهقان فداکار در کتب درسی وجود دارد و در درس "سیمای فداکاران" کلاس سوم ابتدایی به آن اشاره شده است.

وی افزود: در درس سیمای فداکاران به شهید فهیمده، ریزعلی خواجوی، سهام خیام و مرحوم امیدعلی معلم فداکار که خودش را به آتش انداخت و دانش آموزانش را نجات داد پرداخته شده است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه هیچ گاه نام دهقان فداکار در این 50 سال از کتب درسی حذف نشده است، درباره پرداختن به قهرمانان ملی در محتوای آموزشی اظهار کرد: ما قهرمانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به قهرمانان ملی در کتب درسی/معرفی 4 چهره ماندگار در درس "سیمای فداکاران"

توجه به قهرمانان ملی در کتب درسی/معرفی 4 چهره ماندگار در درس "سیمای فداکاران"