مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1396 ساعت 23:052017-12-03سياسي

رفع مشکل پسماند چالوس با راه اندازی کارخانه بیوگاز


نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل پسماند شهرستان چالوس با راه اندازی کارخانه بیوگاز مرتفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم احمدی لاشکی در نشست خبری با اصحاب رسانه حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس به مناسبت گرامیداشت روز مجلس با اشاره به علل ماندگاری نام مدرس اظهار کرد: سلامت اخلاقی، صداقت و صلابت وی باعث ماندگاری نام مدرس شد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص دستاوردهای برجام گفت: برنامه جامع اقدام مشترک حاصل کار چندین ساله بود و قبل از این نیز دولت زحمات زیادی کشید و اینکه گفته شود هیچ دستاوردی نداشته بی انصافی است.

لاشکی با بیان اینکه آمریکا و بخصوص ترامپ در برجام بازی در آورد افزود: پیام ملت ما گفتمان است و این را به دنیا نیز اعلام کرده است و نشان داده که اهل هیچ تخاصمی نیست و ملت و دلت ایران علاقمند هستند تا دنیا در کمال صلح اداره شود.

نمایند مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با ابراز نارضایتی از وضعیت درمانی حوزه انتخابیه گفت: اینکه گفته شود دولت کاری نکرده است و اتفاقی در این حوزه از نظر درمانی روی نداده کم مهری است.

افزایش ظرفیت های درمانی در نوشهر و چالوس احمدی لاشکی تصریح کرد: مرکز درمان بستر مرزن آباد ساخته شد و در مرحله تکمیل تجهیزات است، کلنگ مرکز درمانی شهر کجور نیز به زمین زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل پسماند چالوس با راه اندازی کارخانه بیوگاز

رفع مشکل پسماند چالوس با راه اندازی کارخانه بیوگاز