مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1396 ساعت 17:252017-12-03اقتصادي

نحوه پرداخت وام اشتغال روستایی فردا نهایی می شود


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور از تعیین تکلیف و نحوه اجرای وام اشتغال روستایی از محل صندوق توسعه ملی در روز دوشنبه خبرداد.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 62 معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور از تعیین تکلیف و نحوه اجرای وام اشتغال روستایی از محل صندوق توسعه ملی در روز دوشنبه خبرداد.

سید ابوالفضل رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت تعیین شیوه نامه های اجرایی برنامه اشتغال وام روستایی گفت: این نشست فردا با حضور نمایندگان دستگاه های دخیل در اجرای طرح برگزار می شود.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه بخشنامه های مربوط به آغاز و اجرای این طرح در جلسه فردا نهایی می شود ادامه داد: بسیاری از مواد بخشنامه ها تدوین شده که در جلسه فردا نهایی خواهد شد.

رضوی اخیرا در مصاحبه با خبرگزاری مهر از نهایی شدن بخشنامه های اجرایی این طرح و ابلاغ در هفته جاری خبرداده بود و گفته بود: آنچه که قرار است در جلسه نهایی جمع بندی شود، روش اجرای طرح، نحوه پرداخت تسهیلات به متقاضیان، شرایط وثایق و تضامین دریافتی، نحوه طرح های توجیهی و اقتصادی و در نهایت تهیه شیوه نامه و دستورالعمل پرداخت تسهیلات است به گفته معاون رییس جمهور، توجیه اقتصادی طرح و اشتغالزایی برای حداقل 3 نفر، درآمد کافی طرح برای پرداخت دستمزد شاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پرداخت وام اشتغال روستایی فردا نهایی می شود

نحوه پرداخت وام اشتغال روستایی فردا نهایی می شود