مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1396 ساعت 12:052017-12-02سياسي

تهدید به افشای فهرست بدهکاران عمده دو نهاد مالی


در سال های اخیر، فساد به روایت آمارهای داخلی و بین المللی روند رو به رشدی را در کشور ما داشته است.

یکی از بخش هایی که شدیداً فسادخیز می باشد، بانک ها هستند.

- به تازگی احمد توکلی نماینده سابق و محمود صادقی نماینده فعلی مجلس به ترتیب موضوعاتی را پیرامون موسسه اعتباری ثامن الحجج و بانک سرمایه مطرح نموده اند و تهدید کرده اند که اگر بدهکاران عمده این دو نهاد مالی اقدام به تسویه بدهی خود نکنند، نام آن ها را افشا خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی"، در مورخه 9 آذر ماه 1396 مطلبی تحت عنوان "اوضاع فساد در ایران بدتر از پاکستان و بهتر از کشورهای جنگ زده!" در سایت تابناک اقتصادی منتشر شد که در آن به بررسی روند فساد در ایران طی سال های اخیر و مقایسه وضعیت فساد در ایران با کشورهای چشم انداز 1404 پرداختیم.

در آن مطلب و با توجه به نتایج گزارش های بین المللی و داخلی ملاحظه شد که روند فساد در کشور ما در سال های اخیر، روندی صعودی بوده و کار به جایی رسیده است که رتبه ایران در شاخص فساد حتی بدتر از کشور پاکستان می باشد.

در ادامه آن مطلب ذکر شد که مسئولین باید هر چه سریعتر وارد عمل شده و اقدام به مقابله با فساد نمایند تا فعالان اقتصادی که به صورت سالم در این فضای ناسالم اقتصادی فعالیت می کنند از گردونه رقابت خارج نشده و یا تن به فعالیت اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید به افشای فهرست بدهکاران عمده دو نهاد مالی

تهدید به افشای فهرست بدهکاران عمده دو نهاد مالی