مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1396 ساعت 11:202017-12-02ورزشي

پارس جنوبی جم در مسابقات موندیالیتو برزیل شرکت می کند


تیم پارس جنوبی بوشهر جهت شرکت در مسابقات باشگاهی موندیالیتو به برزیل اعزام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری، رییس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت : مسابقات باشگاهی فوتبال ساحلی (Mundialito 2017) با حضور هشت تیم قدرتمند باشگاهی جهان از 23 آذرماه 96 در شهر سائوپائولو برزیل برگزار می شود.

برگزاری این مسابقات از سال 2011 آغاز شده و پس از دو دوره متوالی، این مسابقات دو سال یک بار و در سال های 2013 و 2015 برگزار شد و پنجمین دوره آن هم امسال برگزار می شود.

شهریاری افزود: تاکنون تیم های واسکو دوگاما برزیل، لوکوموتیو موسکو، کورینتیانس برزیل و بارسلونای اسپانیا موفق به کسب مقام قهرمانی شده اند.

این مسابقات شرایط ویژه ای برای شرکت تیم ها دارد که حضور پنج ملی پوش و دو بازیکن خارجی از شرایط مهم تیم ها برای حضور در مسابقات است.

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی تاکید کرد: با پیگیری و رایزنی های صورت گرفته با سازمان جهانی فوتبال ساحلی، مقرر شد تیم پارس جنوبی بوشهر به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در فصل 97-96 جهت شرکت در پنجمین دوره این مسابقات در سال 2017 حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به عدم راه اندازی مسابقات باشگاهی فوتبال ساحلی آسیا توسط AFC و به جهت ایجاد انگیزه مضاعف برای شرکت کنندگان در لیگ برتر ایران، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارس جنوبی جم در مسابقات موندیالیتو برزیل شرکت می کند

پارس جنوبی جم در مسابقات موندیالیتو برزیل شرکت می کند