مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت 11:552017-11-28اقتصادي

پرداخت یارانه ها واقعی می شود


" رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رویکرد کاهش هزینه ها و حرکت به سمت بودجه ریزی عملیاتی و مدیریت هزینه های کلان کشور در لایحه بودجه سال 97 مدنظر قرار دارد.

مهر نوشت: محمدرضا پورابراهیمی در خصوص نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در این جلسه، از لایحه بودجه سال 97 رونمایی شد و اعضای کمیسیون در خصوص افزایش بهبود کمی و کیفی لایحه بودجه، دغدغه ها و نظرات کارشناسی خود را بیان کردند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: با توجه به بررسی لایحه بودجه سال آینده در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با مسئولان سازمان برنامه و بودجه، احساس می شود رویکردها و سمت گیری های لایحه بودجه، غیرمحافظه کارانه است که این موضوع نویدبخش انجام حرکت های مثبت در اقتصاد کشور است.

پورابراهیمی داورانی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده در این جلسه، رویکرد کاهش هزینه ها و حرکت به سمت بودجه ریزی عملیاتی و مدیریت هزینه های کلان کشور در لایحه بودجه سال 97 مدنظر قرار داده شده و به طور مثال به موضوعاتی مانند هدفمند کردن واقعی پرداخت یارانه ها توجه شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به لزوم مدیریت هزینه ها در طرح تحول سلامت افزود: با توجه به دقتی که برای مدیریت هزینه ها در لایحه بودجه سال 97 انجام شده پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یارانه ها واقعی می شود

پرداخت یارانه ها واقعی می شود