مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1396 ساعت 14:102017-11-26حوادث

آخرین وضعیت پرداخت خسارت حادثه قطار هفت خوان


پس از انتشار خبری با عنوان « نه بیمه جان باختگان کامل پرداخت شد و نه مقصران حادثه محاکمه شدند» توسط «تابناک»، روابط عمومی بیمه پارسیان جزییات بیشتری از فرایند پرداخت بیمه قربانیان و مصدومان حادثه هفت خوان را منتشر کرد که در ادامه می آید.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 7 پس از انتشار خبری با عنوان نه بیمه جان باختگان کامل پرداخت شد و نه مقصران حادثه محاکمه شدند توسط تابناک ، روابط عمومی بیمه پارسیان جزییات بیشتری از فرایند پرداخت بیمه قربانیان و مصدومان حادثه هفت خوان را منتشر کرد که در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در خصوص درج مطلبی با موضوع ابهام در پرداخت خسارت متوفیان و مصدومین حادثه قطار محور سمنان دامغان ( ایستگاه هفت خوان) روابط عمومی بیمه پارسیان اقدام به انتشار مصاحبه ای با آقای محسن فتحی مدیر بیمه های مسئولیت بیمه پارسیان جهت روشن شدن کامل موضوع نمود.

مشروح این گفت و گو به شرح زیر است: اقدامات اولیه بیمه پارسیان در خصوص این حادثه چه بود؟ ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد در گذشتگان حادثه قطار هفت خوان و ابراز همدردی مجدد با خانواده های جانباختگان و آرزوی سلامتی کامل برای مصدومین این حادثه همانگونه که مستحضر هستید در این خصوص بلافاصله پس از وقوع حادثه اطلاعیه ای از سوی بیمه پارسیان و متعاقباً از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرداخت خسارت حادثه قطار هفت خوان

آخرین وضعیت پرداخت خسارت حادثه قطار هفت خوان