مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 12:352017-11-25بين الملل

درخواست از سازمان ملل برای اصلاح فوری قوانین جنگی


آلمان و اتریش از کشورهای عضو سازمان ملل متحد خواستند تا با "لطمه ویرانگر" حاصل از حملات هوایی و بمباران ها در مناطق شهری مقابله کنند.

- آلمان و اتریش از کشورهای عضو سازمان ملل متحد خواستند تا با "لطمه ویرانگر" حاصل از حملات هوایی و بمباران ها در مناطق شهری مقابله کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، شمار بالای غیر نظامیانی که سال گذشته حین درگیری ها در سراسر جهان با تسلیحات انفجاری کشته یا زخمی شدند، موجب شده تا درخواست ها از سازمان ملل متحد برای بازنگری فوری در قوانین نظامی افزایش یابد.

آلمان و اتریش از کشورهای عضو سازمان ملل متحد خواستند تا "لطمه ویرانگر" علیه غیر نظامیان را که حاصل حملات هوایی وبمباران ها در مناطق شهری است، کاهش داده و با آن مقابله کنند.

اتریش سردمدار تلاش ها برای انتشار یک اعلامیه سیاسی بین المللی است تا با این جنگ نامتقارن در درگیری های اخیر مقابله به عمل آید.

طبق اطلاعاتی که آلمان در کنوانسیون سازمان ملل متحد در امور تسلیحات متعارف مشخص ارائه داد، بیش از 32 هزار غیرنظامی بر اثر تسلیحات انفجاری در سال 2016 کشته و یا زخمی شدند که بیانگر 70 درصد کل کشته ها و زخمی هاست.

حملات گروه های شبه نظامی با استفاده از وسایل انفجاری کنترل از راه دور عامل نیمی از کشته ها و زخمی ها بین سال های 2011 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از سازمان ملل برای اصلاح فوری قوانین جنگی

درخواست از سازمان ملل برای اصلاح فوری قوانین جنگی