مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 12:252017-11-25اقتصادي

حراج سکه بهار آزادی در بانک کارگشایی از امروز


رییس بانک کارگشایی از حراج سکه های تمام بهار و نیم بهار آزادی در این بانک، از امروز خبر داد.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 66 رییس بانک کارگشایی از حراج سکه های تمام بهار و نیم بهار آزادی در این بانک، از امروز خبر داد.

سلیمانی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه این حراج بر حسب دستور بانک مرکزی و برای جلوگیری از حبابی شدن بازار سکه از طریق بانک کارگشایی انجام می شود، گفت: از فردا سکه ها در بسته های 20 تایی و بدون محدودیت خرید به متقاضیان عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله نخست عرضه، ربع سکه بهار آزادی حراج نمی شود، افزود: حراج سکه های نیم و تمام بهار آزادی تا زمان اعلام بانک مرکزی ادامه خواهد داشت و در مرحله بعدی عرضه نیز، سکه ربع بهار آزادی به حراج اضافه می شود.

سلیمانی درباره قیمت سکه ها در حراج نیز اعلام کرد: قیمت ها فردا ساعت 10 صبح از سوی بانک مرکزی اعلام و عرضه از ساعت 11 صبح آغاز می شود.

وی تاکید کرد: قیمت های اعلامی درصدی از قیمت فعلی بازار پایین تر خواهد بود و متقاضیان می توانند برای شرکت در این حراج حضوری با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، رو به روی میدان محمدیه مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج سکه بهار آزادی در بانک کارگشایی از امروز

حراج سکه بهار آزادی در بانک کارگشایی از امروز