مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 12:252017-11-25حوادث

هشدار درباره عوارض مخدر جدیدی به نام « دستمال »


سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به خطرات و عوارض مخدر صنعتی NPS که این روزها نوعی از آن تحت عنوان "دستمال" خبرساز شده است، هشدار داد.

- سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن تایید وجود مخدر دستمال تشریح کرد هشدار درباره عوارض مخدر جدیدی به نام دستمال سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به خطرات و عوارض مخدر صنعتی NPS که این روزها نوعی از آن تحت عنوان "دستمال" خبرساز شده است، هشدار داد.

پرویز افشار در گفت وگو با ایسنا، درباره مخدر جدیدی تحت عنوان دستمال اظهارکرد: آنچه که در فضای مجازی و سایت ها منتشر شده حکایت از نوعی مواد روانگردان جدید درگروه NPSها یا نیوسایکو اسیدها دارد که به نام دستمال مشهور شده است.

وی با بیان اینکه عمده ترکیبات این مواد صنعتی جدید ترکیبات محرکی است، اظهار کرد: اثرات این مواد نیز از اثرات محرک های قدیمی تر مانند آمفتامین ها و متافتامین ها بیشتر است و اثرات تخریبی آن هم بالاتر است.

به گفته سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ، بررسی ها نشان می دهد که این مواد از دسته کانابینوییدهای صنعتی است؛ موادی که از نظر ساختار شبیه ماری جوانا است، اما مانند ماری جوانا و علف و گرس و حشیش کاشتنی نیست، بلکه موادی است که در آزمایشگاه سنتز می شود و اثرات توهم زایی و تخریبش از حشیش خیلی خیلی بیشتر است و اثرات تخریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره عوارض مخدر جدیدی به نام « دستمال »

هشدار درباره عوارض مخدر جدیدی به نام « دستمال »