مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 12:052017-11-25بين الملل

ادعای بی اساس تیم انرژی هسته ای اتحادیه عرب علیه ایران


تیم انرژی هسته ای اتحادیه عرب با محکوم کردن حمله انصارالله یمن به ریاض مدعی شد: حمایت ایران از درگیری ها درتضاد با اصل حسن همجواری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، تیم انرژی هسته ای اتحادیه عرب که مقر آن در تونس است در بیانیه ای مدعی شد: در پی شلیک یک موشک بالستیک توسط شبه نظامیان حوثی به سوی شهر ریاض و اثبات اینکه این موشک توسط ایران ساخته شده است، هیات عربی انرژی هسته ای حمله حوثی ها به عربستان را به شدت محکوم می کند و دخالت ایران در تغذیه و حمایت از درگیری های نظامی در جهان عرب و دامن زدن به فتنه ها و اختلافات را مخالف قوانین بین المللی و آداب همسایگی می داند.

این موسسه تاکید کرده است که دولت سعودی حق دفاع از اراضی خود را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انصارالله یمن اخیرا فرودگاه بین المللی ملک خالد ریاض را مورد هدف موشکی قرار دادند، مقامات عربستان و آمریکا ایران را مسوول این حمله دانسته و ادعا کردند که موشک شلیک شده ساخت ایران بوده است.

این درحالی است که اگرچه تهران حمایت خود از این گروه شیعه یمنی را پنهان نکرده ، همواره شایعات و ادعاهای مبنی بر ارسال سلاح به یمن را رد کرده است، همچنین یک هیات تعیین شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل در دهم نوامبر یک نامه محرمانه به دیپلمات ها فرستاده و در آن تاکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بی اساس تیم انرژی هسته ای اتحادیه عرب علیه ایران

ادعای بی اساس تیم انرژی هسته ای اتحادیه عرب علیه ایران