مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 11:552017-11-25اجتماعي

پیش بینی روند بارشی کشور/ دمای شبهای کرمانشاه همچنان زیر صفر


" مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح مسیر حرکت سامانه بارشی در کشور گفت: سامانه بارشی فردا در بخش هایی از خراسان شمالی، گلستان و شمال خراسان رضوی سبب بارش پراکنده می شود همچنین بعدازظهر فردا در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده شروع می شود.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: امروز (4 آذرماه) در سواحل شرقی و مرکزی خزر، ابرناکی و بارش باران تداوم دارد و در مناطقی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان رشد ابر و بارش باران و برف پیش بینی می شود همچنین اوایل وقت امروز در مناطقی از شمال غرب و سواحل غربی خزر بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز در مناطقی از شمال شرق، شرق و استان های تهران، سمنان، قم و شمال اصفهان باد شدید می وزد، گفت: امروز دریای خزر مواج است همچنین امروز و فردا بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

نفوذ هوای سرد به شمال و شمال شرق کشور مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: امروز با نفوذ زبانه پرفشار و هوای سرد در شمال شرق کشور، کاهش 4 تا 6 درجه ای دما در این مناطق پیش بینی می شود و هوای سرد تا فردا (5 آذر) در نیمه شمالی کشور ماندگار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی روند بارشی کشور/ دمای شبهای کرمانشاه همچنان زیر صفر

پیش بینی روند بارشی کشور/ دمای شبهای کرمانشاه همچنان زیر صفر