مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 11:202017-11-25سياسي

نهمین یادواره «شب عاشورایی» برگزار می شود


نهمین یادواره «شب عاشورایی» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور خانواده معظم شهداء و ایثارگران و بسیجیان شمال شرق تهران ششم آذر ماه 96 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

- نهمین یادواره شب عاشورایی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور خانواده معظم شهداء و ایثارگران و بسیجیان شمال شرق تهران ششم آذر ماه 96 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،محمد سعادت دبیر یادواره و رییس فرهنگسرای رضوان گفت: نهمین دوره یادواره شب عاشورایی در شام شهادت امام حسن عسکری (ع) و شب آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) به منظور پاسداشت رشادت ها و مجاهدت های بسیجیان در طول سالیان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود روایتگری از شهدا، تجلیل از خانواده شهید مدافع وطن جواد تیموری و برپایی غرفه های فرهنگی هنری شامل: اکرام و محسنین،کودک، اهدای خط نوشته، عفاف و حجاب، نمایشگاه عکس و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی از بخش های دیگر این ویژه برنامه خواهد بود.

سعادت با اشاره به سطح برگزاری این برنامه خاطرنشان کرد: تاکنون 8 دوره از یادواره شب عاشورایی با حضور خانواده های معظم شهداء ایثارگران و بسیجیان شمال شرق تهران با سخنرانی و خاطره گویی سران لشگری و کشوری چون سردار حجازی، سردارحاج علی فضلی، سردار افشار، آیت الله جلالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین یادواره «شب عاشورایی» برگزار می شود

نهمین یادواره «شب عاشورایی» برگزار می شود