مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 11:052017-11-25بين الملل

حریری احتمالا با حزب الله مذاکره کند


طی روزهای آتی تماس ها و مذاکرات سیاسی رییس جمهور، رییس پارلمان و نخست وزیر لبنان برای بازگشت به "سیاست بی طرفی" در قبال بحران های منطقه سرعت خواهد گرفت.

- طی روزهای آتی تماس ها و مذاکرات سیاسی رییس جمهور، رییس پارلمان و نخست وزیر لبنان برای بازگشت به "سیاست بی طرفی" در قبال بحران های منطقه سرعت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الحیاه، میشل عون، رییس جمهور لبنان از زمان استعفای سعد حریری از سمت نخست وزیری مذاکراتی را با مسئولان لبنانی و رؤسای احزاب برای حل بحران سیاسی کنونی داشته است.

اکنون مسئولان لبنانی تلاش می کنند تا روابطشان را با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس که حزب الله را "گروهی تروریستی" می دانند، بهبود بخشند و سیاست بی طرفی را مثل قبل در قبال بحران های منطقه اتخاذ کنند.

درحالی که میشل عون روز جمعه تأکید کرد که لبنان از طریق تلاش های دیپلماتیک توانست بحران سیاسی اخیر را پشت سر بگذارد، سعد حریری گفت: ما باید به مذاکره بپردازیم تا به ساحل امن برسیم و سلامتی و امنیت کشور و شهروندان و روابطمان را با تمامی کشورهای عربی که حق دفاع از امنیت خود را دارند، حفظ کنیم.

ما خواهان بهترین روابط با عربستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریری احتمالا با حزب الله مذاکره کند

حریری احتمالا با حزب الله مذاکره کند