مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 10:502017-11-25سياسي

ستادکل نیروهای مسلح: بسیج الگویی نافذ و کارآمد برای کشورهای آزادی خواه است


ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت پنجم آذر ماه سالروز صدور فرمان بینانگذا انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، آن را مصداق و الگوی یک سازمان متعهد و مردم نهاد انقلابی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: امروز بحمدالله با درایت و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری نهال بسیج که با ندای الهی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 نضج گرفت به درختی تنومند و پربار تبدیل شده است که ریشه در اعماق نهضت انسانیت و آزادگی مکتب اباعبدالله الحسین (ع) دارد.

این بیانیه خاطرنشان می سازد: تاسیس بسیج مستضعفین در روزهای نخست پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حاصل دوراندیشی و بصیرت الهی معمار کبیر انقلاب نسبت به آینده انقلاب اسلامی و حوادث و رخدادهای مسیر پرتلاطم انقلاب و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی بود که امروز پس از سال ها مجاهدت، ایستادگی، ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان انقلابی به یکی از معجزات نهضت اسلامی ایران تبدیل شده است.

ستادکل نیروهای مسلح در ادامه سالروز تشکیل بسیج را فرصت مغتنم و مبارکی برای نمایش اراده، اقتدار و آمادگی همه جانبه ملت ولایتمدار و بسیجی ایران در رویارویی با استکبار جهانی و بازخوانی بیش از سه دهه حضور هوشمندانه، با بصیرت و انقلابی این نهاد مردمی در تمامی صحنه ها و برگ های تاریخ سرافرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادکل نیروهای مسلح: بسیج الگویی نافذ و کارآمد برای کشورهای آزادی خواه است

ستادکل نیروهای مسلح: بسیج الگویی نافذ و کارآمد برای کشورهای آزادی خواه است