مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 10:352017-11-25بين الملل

ارائه خدمات خودروهای برقی در هند


شرکت اوبر با همکاری شرکت خودروسازی ماهیندرای هند قصد دارد در این کشور خدمات اجاره خودروی برقی ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، شرکت اوبر که بعنوان ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو و تاکسی آنلاین در اروپا، آمریکا و برخی دیگر از نقاط جهان فعالیت می کند، روز جمعه از همکاری با شرکت خودروسازی ماهیندرا (Mahindra and Mahindra) در هند خبر داد.

این دو شرکت در این همکاری قصد دارند خدمات خودروهای برقی در سطح شهر دهلی نو – پایتخت هند – را برای مردم و شهروندان این کشور به ارمغان بیاورند.

این همکاری در حالیست که کشور هند جزو کشورهای پیشگام در جهان است که پیشتر اعلام کرده بود که تصمیم گرفته تا سال 2030 میلادی یعنی یک دهه آینده، تمامی وسایل نقلیه را در هند برقی و الکتریکی کند تا بدین وسیله از آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه ای جلوگیری به عمل بیاورد.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

به عنوان مثال، دولت انگلیس قرار است تا سال 2040 میلادی تولید و فروش تمامی خودروهای بنزینی و دیزلی را در این کشور ممنوع اعلام کند تا بدین وسیله با معضل آلودگی هوا مقابله کرده و خودروهای دوستدار محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات خودروهای برقی در هند

ارائه خدمات خودروهای برقی در هند