مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 10:212017-11-25بين الملل

ایران در رسانه های جهان/ کاخ سفید: به حمایت از عربستان در برابر ایران متعهد هستیم


اخبار «ایران در جهان» طی 24 ساعت گذشته شامل موضوعاتی از جمله اعلام حمایت آمریکا از عربستان در برابر ایران، بود.

- ایران در رسانه های جهان/ کاخ سفید: به حمایت از عربستان در برابر ایران متعهد هستیم اخبار ایران در جهان طی 24 ساعت گذشته شامل موضوعاتی از جمله اعلام حمایت آمریکا از عربستان در برابر ایران، بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اهم مطالب و اخبار منتشر شده در خصوص ایران ظرف 24 ساعت گذشته به شرح ذیل می باشد: ایران به دنبال گفت وگوی جامع با عربستان در همه پرونده ها است نه فقط یمن روزنامه "الأخبار لبنان در یادداشتی نوشت که تهران با رد پیشنهاد ریاض برای گفت وگو در مورد یمن، به مقامات عربستان پیغام داده است که باید درباره همه پرونده ها گفت وگو کرد نه فقط یمن.

*** اشپیگل: ریاض و تل آویو دیگر از افشای همکاری با یکدیگر علیه ایران ابایی ندارند یک "نشریه آلمانی در گزارشی ضمن اشاره به سخنان اخیر مقامات رژیم صهیونیستی درباره همکاری اطلاعاتی با عربستان سعودی نوشت که این 2 دیگر از اینکه به صورت علنی این موضوع را مطرح کنند، پروایی ندارند.

*** ایران اقدام تروریستی امروز در شهر العریش مصر را به شدت محکوم کرد سخنگوی "وزارت خارجه ایران اقدام تروریستی صبح جمعه در شهر العریش مصر را به شدت محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در رسانه های جهان/ کاخ سفید: به حمایت از عربستان در برابر ایران متعهد هستیم

ایران در رسانه های جهان/ کاخ سفید: به حمایت از عربستان در برابر ایران متعهد هستیم