مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 10:102017-11-25بين الملل

اعترضات مردمی در شیکاگو علیه خشونت های پلیس


فعالان آمریکایی برای سومین سال پیاپی در اعتراض به سوءرفتار و خشونت پلیس و نظارت مدنی بر فعالیت آنان به خیابان های شیکاگو آمدند.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 14 فعالان آمریکایی برای سومین سال پیاپی در اعتراض به سوءرفتار و خشونت پلیس و نظارت مدنی بر فعالیت آنان به خیابان های شیکاگو آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، معترضان در شهر شیکاگو واقع در شمال شرق ایالت "ایلینوی" جمعه تجمع خود را از خیابان شلوغ میشیگان شروع کردند و به سمت مرکز خرید بزرگ "واتر تاور پلیس" حرکت کردند و شعارهایی در راستای اجرای عدالت برای "لاکوآن مک دونالد"، نوجوان 17 ساله سیاهپوست سر دادند که سال 2014 به ضرب 16 گلوله به دست یک افسر سفیدپوست پلیس شیکاگو کشته شد.

این افسر، جیسون ون دایک، به قتل عمد متهم شده و همچنان منتظر برگزاری دادگاه است.

اندرسون کارلوس رزا، یکی از معترضان گفت: شهر شیکاگو 95 میلیون دلار برای ساخت میدان تیر جدید برای نیروهای پلیس هزینه کرد اما نمی تواند تدابیر اجرایی برای افزایش نظارت بر پلیس به وجود بیاورد.

معترضان آمریکایی پلاکاردهایی در اعتراض به رفتار خشونت بار پلیس، رام امانوئل، شهردار شیکاگو و دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در دست داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترضات مردمی در شیکاگو علیه خشونت های پلیس

اعترضات مردمی در شیکاگو علیه خشونت های پلیس