مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 10:052017-11-25بين الملل

موقعیت دشوار پاپ فرانسیس در سفر به میانمار


پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در حالی به میانمار و بنگلادش می رود که جامعه بین المللی نیروهای امنیتی میانمار را متهم به پاکسازی قومی مسلمانان روهینجا کرده اما کلیسای کاتولیک هنوز در مقابل این عنوان مقاومت کرده و از آنگ سان سوچی به عنوان تنها .

- پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در حالی به میانمار و بنگلادش می رود که جامعه بین المللی نیروهای امنیتی میانمار را متهم به پاکسازی قومی مسلمانان روهینجا کرده اما کلیسای کاتولیک هنوز در مقابل این عنوان مقاومت کرده و از آنگ سان سوچی به عنوان تنها امید برای دموکراسی در میانمار دفاع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پاپ فرانسیس در جریان سفرش به میانمار و بنگلادش که از تاریخ 27 نوامبر تا 2 دسامبر صورت می گیرد باید دست به بندبازی دیپلماتیک بزند.

او در این سفر دیدارهایی جداگانه با آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار و همچنین رییس قدرتمند ارتش میانمار و گروه کوچکی از اعضای اقلیت روهینجا خواهد داشت.

فرانسیس معمولا بی عدالتی هایی که علیه آوارگان و پناهجویان در جهان صورت می گیرد را محکوم کرده و انتظار می رود که قویا از حقوق اقلیت روهینجا دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت دشوار پاپ فرانسیس در سفر به میانمار

موقعیت دشوار پاپ فرانسیس در سفر به میانمار