مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 07:402017-11-25پزشكي

بسته های تحول و نوآوری مانع موازی کاری در حوزه آموزشی دانشگاه ها شده است


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه بسته های تحول و نوآوری تا اندازه زیادی مانع موازی کاری در حوزه آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی شده است، - بر ضرورت آسیب شناسی این بسته ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد موذن، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با تشریح برنامه های این دانشگاه برای توسعه آموزش علوم پزشکی در 4 سال آینده گفت: تشکیل هسته های علمی با محوریت افراد با تجربه و متخصص در حوزه های مختلف آموزشی پژوهشی، ایجاد بستر لازم برای هسته های فناوری و شرکت های دانش بنیان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، مشارکت هدفمند افراد توانمند و تمرکز بر برنامه های برون دانشگاهی با محوریت دانشگاه های علوم پزشکی از جمله این برنامه ها است.

وی همچنین جذب نیروی انسانی کارآمد، تخصصی و بومی، حرکت بر اساس نیازهای سلامت و با در نظر گرفتن حیطه های سرآمدی دانشگاه را دیگر برنامه های این دانشگاه برای توسعه علوم پزشکی در سال های آینده عنوان کرد.

موذن با اشاره به نقش دانشگاه ها در اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی بر به کار بستن مجموعه راهکارهایی برای تقویت این نقش تاکید کرد و گفت: برای اجرای این بسته ها لازم است زیرساخت های لازم در سطح کشور فراهم گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های تحول و نوآوری مانع موازی کاری در حوزه آموزشی دانشگاه ها شده است

بسته های تحول و نوآوری مانع موازی کاری در حوزه آموزشی دانشگاه ها شده است