مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 21:252017-11-24اجتماعي

توزیع بسته های غذایی 72 ساعته به مناطق زلزله زده تا پایان هفته


" دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات این جمعیت در مناطق زلزله زده کرمانشاه،گفت: توزیع بسته های غذایی 72 ساعته تا پایان هفته در تمامی مناطق زلزله زده نهایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مصطفی محمدیون امروز با حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور و در جمع خبرنگاران با اشاره به روند امدادرسانی در روزهای گذشته، اظهار کرد: استقرار و اسکان موقت آسیب دیدگان به صورت 100 درصدی به همت هلال احمر انجام شده است.

وی افزود: در مرحله نخست با توزیع چادر، پتو، زیراندار و موکت اسکان موقت آسیب دیدگان را فراهم کردیم و در مرحله بعد توزیع بسته های غذایی 72 ساعته است که این کار نیز در اکثر نقاط انجام شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه توزیع اقلام یک ماهه در مرحله سوم خدمت رسانی هلال احمر قرار دارد، اظهار کرد: این اقلام نیز در برخی مناطق از جمله قصر شیرین و دالاهو انجام شده و تا پایان هفته برای تمامی مناطق آسیب دیده از زلزله توزیع اقلام 72 ساعته نهایی شود.

وی بیان کرد: از نظر ما چادر اسکان نیست و تنها یک مُسَکن در شرایط فعلی است و باید گفت جمعیت هلال احمر بر حسب وظیفه خود که اسکان موقت است؛ توزیع چادر را در دستور کار قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های غذایی 72 ساعته به مناطق زلزله زده تا پایان هفته

توزیع بسته های غذایی 72 ساعته به مناطق زلزله زده تا پایان هفته