مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 15:252017-11-24اقتصادي

مخلوط کردن بنزین داخلی و وارداتی برای رسیدن به اکتان 90


مشکل بررسی کیفیت بنزین این بوده که تولید کننده، عرضه کننده و حتی ارزیابی کننده بنزین شرکت ملی پالایش و پخش است و یک رگولاتوری مستقل وجود ندارد که ارزیابی های واقع بینانه در این زمینه داشته باشد.

- اسدالله قره خانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به کیفیت بنزین و سوخت تولیدی در داخل کشور، گفت: حدود 20 تا 24 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در کشور تولید می شود اما اشکالی اساسی در این بخش وجود دارد و این اشکال این بوده که تولید کننده و پالایشگاه دار بنزین شرکت ملی پالایش و پخش است و همچنین عرضه کننده و ارزیابی کننده نیز شرکت پالایش و پخش بوده و ما یک رگولاتوری مجزا و مستقل نداریم که ارزیابی های واقع بینانه داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه عده ای در کیفیت و استاندارد بنزین افراط و تفریط می کنند،افزود: عده ای می گویند تمام سوخت ها با بنزن، سولفور مواد سنگین و سرب بالا تولید می شود و عده ای می گویند که کیفیت بنزین استاندارد بوده و مشکلی ندارد اما آنچه که مسلم است بخشی از تولیدات بنزین در کشور به یورو 4 حرکت کرده اما عمده آن ها مشکل دارد.

وجود کاتالیست جذب کننده آلاینده در خودروهای جدید دنیاوی با بیان اینکه تمام آلایندگی ها ناشی از کیفیت سوخت نیست و برخی از آنها ناشی از کیفیت خودروها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخلوط کردن بنزین داخلی و وارداتی برای رسیدن به اکتان 90

مخلوط کردن بنزین داخلی و وارداتی برای رسیدن به اکتان 90