مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 15:102017-11-24اقتصادي

آقای بقایی رسانه دادگاه علنی است،در مورد گفته های پالیزدار توضیح دهید!


پالیزدار گفته بود که «اطلاعات آقای قاضی پور مبنی بر اینکه در منزل آقای بقایی هنگام بازداشت 703 سکه تمام بهار آزادی، 1842 نیم سکه، 15 سکه دو و نیم، - امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 303 کمتر از یک ماه پیش بود که نادر قاضی پور نماینده ارومیه به بخش هایی از اتهامات حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور در دولت دهم اشاره کرد و گفته بود که قسمت مالی پرونده مربوط به آقای بقایی به دادگاه رفته است.

مسائل امنیتی، سیاسی، خانوادگی و غیره مربوط به پرونده بقایی همچنان مفتوح است.

12 تا 13 مورد دیگر درباره پرونده آقای بقایی اتهام مطرح است که تنها موارد مربوط به تخلفات مالی به دادگاه ارجاع داده شده است اظهاراتی که با واکنش تند یکی از بست نشینان امروز حرم عبدالعظیم حسنی مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، قاضی پور طی سخنانی درباره پرونده و اتهامات مالی بقایی عنوان کرده بود که از این بین می توان به اختلاس 16 میلیارد تومانی دانشگاه اشاره کرد که این میزان پول، در روز تحلیف ریاست جمهوری دوره یازدهم بر اساس گزارش دیوان محاسبات از بودجه دولتی برداشت شده است.

اختلاس بعدی آقای بقایی در رابطه با تحویل 3 میلیون و 766 هزار و 500 یورو و همچنین 590 هزار دلار از بیت المال است که این میزان پول در سال 1392 به آنان داده شد تا در اجلاس سران کشورهای اسلامی، هزینه شود، اما این میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای بقایی رسانه دادگاه علنی است،در مورد گفته های پالیزدار توضیح دهید!

آقای بقایی رسانه دادگاه علنی است،در مورد گفته های پالیزدار توضیح دهید!