مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 14:312017-11-24سياسي

فتاح: کمیته امداد تنها متولی توسعه بشاگرد نیست


رییس کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد تنها متولی توسعه بشاگرد نیست، اظهارکرد: علاوه بر کمیته امداد استان هرمزگان سایر نهادها از جمله وزارت بهداشت، - راه و آموزش و پرورش باید به طور منسجم برای بهبود وضعیت بشاگرد تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، پرویز فتاح در سومین سفر خود به استان هرمزگان با تشکر از مردم بشاگرد بابت کمک به مردم زلزله زده غرب کشور گفت: این مشارکت بسیار با ارزش است بر همین اساس در گزارشی به مقام معظم رهبری این روحیه ایثارگرانه اعلام خواهد شد.

وی با تأکید بر توجه بیشتر مسئولان نظام به مناطق محروم افزود: محرومان ولی نعمتان نظام هستند و هر زمان اتفاقی برای کشور می افتد و نیاز به فداکاری است، بیشتر محرومان جامعه هستند که کمک می کنند.

فتاح با گرامیداشت یاد مرحوم والی گفت: براداران والی ذخایر نظام و انقلاب هستند و نامشان فضیلت است به طوری که هر ساله در همایش والی مهر، نشان والی مهر به حامیان کمیته امداد اهدا می شود.

رییس کمیته امداد با تأکید بر لزوم تقویت فرهنگ کار در منطقه بشاگرد گفت: بشاگرد را باید بشاگردی ها بسازند و البته وقتی در منطقه ای محرومیت بیشتر است یعنی باید جهادی عمل شود.

همچنین باید مدیریت کمیته امداد در بشاگرد تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: کمیته امداد تنها متولی توسعه بشاگرد نیست

فتاح: کمیته امداد تنها متولی توسعه بشاگرد نیست