مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 14:102017-11-24سياسي

علاقه وزارت بهداشت پاکستان به استفاده از تجربه های ایران در زمینه نظام سلامت


قائم مقام وزیربهداشت در امور بین الملل با بیان اینکه یکی از اهداف سفر وزیربهداشت پاکستان به ایران پیگیری توافقات قبلی است، گفت: با حمایت وزارت بهداشت ایران، - پاکستان در مقوله ریشه کنی فلج أطفال موفق عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محسن اسدی لاری درخصوص جزییات سفر وزیربهداشت پاکستان به ایران گفت: یکی از اهداف سفر وزیربهداشت پاکستان به ایران پیگیری توافقات قبلی است که این توافقات در دیدارهای گذشته دو وزیر در کشور پاکستان، ژنو و در حاشیه دیدارهای منطقه ای شکل گرفته است.

وی افزود: خانم أفضل ترار به نظام سلامت ایران، در زمینه ارائه مراقبت های اولیه سلامت، کنترل بیماری های واگیر و غیرواگیر و اهداف توسعه پایدار به ویژه در مقوله بیمه سلامت و طرح تحول سلامت علاقه داشته و در این سفر درصدد است تا از تجربیات ایران در این موارد استفاده کند چراکه زمینه پوشش همگانی سلامت یک تکلیف برای تمام کشورها تا سال 2030 تعیین شده است.

قائم مقام وزیربهداشت در امور بین الملل در ادامه اظهارکرد: یکی دیگر از برنامه های سفر وزیر بهداشت پاکستان، موضوع استفاده از تجربیات ایران در حوزه نظام آموزش پزشکی است که در سفر به اصفهان در این مورد نیز به تفصیل با این نظام آشنا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه وزارت بهداشت پاکستان به استفاده از تجربه های ایران در زمینه نظام سلامت

علاقه وزارت بهداشت پاکستان به استفاده از تجربه های ایران در زمینه نظام سلامت