مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 13:252017-11-24اقتصادي

معامله روزانه 330 هزار سکه در بورس


یک مسئول در بورس کالا با تشریح آخرین وضعیت معاملات آتی سکه گفت: از ابتدای امسال تا 20آبان، بطور میانگین 8800 قرارداد در روز منعقد شده که در دو هفته اخیر، - به 33 هزار قرارداد در روز رسیده است.

علیرضا ناصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازار معاملات آتی سکه طلا به عنوان یکی از بازارهای نقدشونده در کشور که چندین سال از راه اندازی آن سپری شده، گفت: از ابتدای راه اندازی تاکنون، علیرغم فراز و نشیب های بازار دارایی پایه آن یعنی سکه طلا، همواره بازار معاملات قراردادهای آتی سکه طلا، یک روند صعودی در حال بهبود داشته و در حال حاضر، از عمق مناسبی برخوردار است.

مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران افزود: در متون مالی، بازار عمیق به بازاری گفته می شود که در آن خرید و فروش به آسانی انجام می شود و مدت زمان انتظار برای مبادله ورقه بهادار، به حداقل ممکن کاهش یابد؛ به عبارت دیگر، عمق بازار، بر مبنای توان خرید یا فروش تعداد زیادی ورقه بهادار در کوتاه ترین زمان بدون تاثیرگذاری شدید بر قیمتها، است.

وی تصریح کرد: در واقع بازار عمیق، بازار نقدشونده ها است که هیچ گاه سفارش خرید یا فروشی بی جواب نخواهد ماند؛ بر این اساس، عمیق بودن یک بازار، به معنای نوسان نداشتن و ثبات قیمتها در آن بازار نیست؛ چه بسا بازارهای با عمق بالا، دارای نوسانات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله روزانه 330 هزار سکه در بورس

معامله روزانه 330 هزار سکه در بورس