مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 11:312017-11-24بين الملل

سفیر کویت در بحرین: روزهای آینده شاهد تحول مثبت در منطقه خواهیم بود


سفیر کویت در بحرین تأکید کرد که روزهای آینده تحولات مثبتی در منطقه رخ می دهد که مقدمه ایجاد گشایشی در بحران قطر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، عزام الصباح سفیر کویت در بحرین با اشاره به وقوع تحولات مثبت طی روزهای آینده در منطقه تأکید کرد که این تحولات به بازگشت امور به روال طبیعی خود کمک خواهد کرد.

به نوشته روزنامه الرأی کویت، این اظهارات سفیر کویت در بحرین در حالی بیان شد که دو روز پیش دو برادر تمیم بن حمد امیر قطر در سفری به کویت پیام وی را به امیر کویت ابلاغ کردند.

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی نیز اخیرا در اظهاراتی در برنامه ای در یکی از شبکه های تلویزیونی مصر گفت که قطر برخی از شروط چهار کشور عربی را پذیرفته است از جمله اینکه یادداشت تفاهمی با آمریکا درباره حمایت مالی از تروریسم امضا کرد در حالیکه از سال ها پیش با امضای این یادداشت تفاهم مخالفت می کرد و علاوه بر آن به مسئولان آمریکایی اجازه داد تا در بانک های قطر حضور داشته باشند و حمایت از سازمان های افراطی در سوریه و لیبی را کاهش داده که همین امر به پیدا کردن راه حل مسالمت آمیز برای بحران ها کمک می کند.

انتهای پیام/م عضویت در کانال تلگرامی بین الملل و سیاست خارجی فارس "   http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر کویت در بحرین: روزهای آینده شاهد تحول مثبت در منطقه خواهیم بود

سفیر کویت در بحرین: روزهای آینده شاهد تحول مثبت در منطقه خواهیم بود