مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 09:202017-11-24سياسي

تنها خواسته اصلاح طلبان از دولت تحقق شعارهای انتخاباتی است


اینکه می گویند اصلاح طلبان به دنبال سهم خواهی از دولت هستند یک بحث انحرافی است؛ اصلاح طلبان معتقد هستند باید به مطالبات با ارزش مردمی که به خاطرش به رییس جمهور رای 24 میلیونی دادند، - یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اینکه می گویند اصلاح طلبان به دنبال سهم خواهی از دولت هستند یک بحث انحرافی است؛ اصلاح طلبان معتقد هستند باید به مطالبات با ارزش مردمی که به خاطرش به رییس جمهور رای 24 میلیونی دادند، توجه شود.

محمد نیشابوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: من این موضوع که در فضای رسانه ای-سیاسی کشور ایجاد شده مبنی بر آنکه اصلاح طلبان مشغول سهم خواهی از دولت هستند را یک بازی روانی می دانم.

افرادی که این موضوع را طرح می کنند دو نتیجه را پیگیری می کنند؛ اول آنکه اصلاح طلبان را از پیگیری مطالبات به حق مردم منع کنند و دوم اینکه آقای روحانی را از پیگیری این مطالبات و استفاده از ظرفیت های اصلاح طلبان منصرف می کنند.

وی ادامه داد: هم جناح اصولگرا، هم معتدلین و هم مردم کاملا اصرار دارند که سبد رای آقای روحانی سبد رای اصلاح طلبی بوده است.

احزاب، چهره های اصلاح طلب و مردمی که به اصلاحات عقیده داشتند پای صندوق رای آمدند و رای 24 میلیونی خود را به صندوق انداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها خواسته اصلاح طلبان از دولت تحقق شعارهای انتخاباتی است

تنها خواسته اصلاح طلبان از دولت تحقق شعارهای انتخاباتی است