مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 03:102017-11-23ورزشي

اعزام 19 شناگر معلول و نابینا و کم بینا به بازی های پاراآسیایی جوانان


سرمربی تیم شنای معلولان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جوانان در امارات گفت: این دوره از بازی ها در بخش انفرادی و میکس برگزار می شود اما امکان حضور تیم ایران در بخش میکس وجود ندارد، - به همین دلیل در جدول توزیع مدالها شرایط خوبی نخواهیم داشت.

علی رضا ایزدی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت شناگران اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان اظهار کرد: شناگران در قالب 11شناگر معلول و 8شناگر نابینا و کم بینا در بازی های پاراآسیایی جوانان در امارات حضور خواهند داشت که در حال حاضر اولین اردوی تیم ملی شنای معلولان از 20 آبان در استخر فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شده و تا 26 آبان ادامه خواهد داشت.

شناگران نابینا و کم بینا نیز تمرینات خود را در استخر مجموعه ورزشی شهید هرندی پیگیری می کنند.

البته از 11شناگر معلولی که عازم بازی های پاراآسیایی جوانان می شوند، تنها 2 شناگر تجربه بازی های پاراآسیایی اینچئون و مالزی را دارند و بقیه ورزشکاران برای اولین بار است که حضور در مسابقات بین المللی را تجربه می کنند.

وی گفت: بازیهای پاراآسیایی جوانان در تمام مواد شنا و در بخش انفرادی و میکس برگزار می شود که ما در این دوره از بازی ها تنها در بخش انفرادی شرکت خواهیم کرد و این مساله سبب می شود تا در جدول توزیع مدالها به دلیل این که نیمی از مدالها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 19 شناگر معلول و نابینا و کم بینا به بازی های پاراآسیایی جوانان

اعزام 19 شناگر معلول و نابینا و کم بینا به بازی های پاراآسیایی جوانان