مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 22:362017-11-23سياسي

کوچک زاده: دولت به شعار خود در بحث اشتغال زایی عمل نکرده است


نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار بالای بیکاری جوانان دانشگاهی در کشور گفت: دولت تاکنون نتوانسته در بحث اشتغال زایی به شعار خود جامه عمل بپوشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کازرون، مهدی کوچک زاده عصر امروز در همایش انقلابیون جوان کازرون در سخنانی با اشاره به تفکرات و منش حضرت امام(ره) اظهار داشت: حرف های حضرت امام(ره) در حقیقت تبلوریافته کتاب سنت و تطبیق یافته به شرایط مکانی و زمانی خود بود.

وی به نخستین مکتوب سیاسی حضرت امام در سال 1323 در سن 41 سالگی ایشان اشاره کرد و تصریح کرد: حضرت امام(ره) در بخشی از این مکتوب سیاسی که در کتاب ارزشمند صحیفه نور انتشار یافته تأکید بر خدا ترسی و کار برای خدا کردن دارد.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اوج قدرت را در عمل به کلام حضرت امام(ره) و اوج بد بختی را در فراموشی کلام امام راحل دانست و گفت: امروزه تمام مصیبت هایی که در کشور شاهد آن هستیم همگی ریشه در فراموشی کلام زرین حضرت امام(ره) دارد.

کوچک زاده متذکر داشت: فراموشی کلام امام فراگیر هست فقط مختص به اصول گرا و اصلاح طلب و.

نیست.

وی ادامه داد: خصوصیات قیام برای خدا و کار برای خدا کردن، دوری از خود خواهی، تهذیب نفس و گذشتن از منافع شخصی باعث شد که تمام قلب ها متوجه امام خم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک زاده: دولت به شعار خود در بحث اشتغال زایی عمل نکرده است

کوچک زاده: دولت به شعار خود در بحث اشتغال زایی عمل نکرده است