مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 21:412017-11-23بين الملل

عربستان سعودی، اتحادیه جهانی علمای مسلمان را تروریستی خواند


کشورهای عربستان، مصر، امارات و بحرین در ادامه تنش با قطر، اتحادیه جهانی علمای مسلمان و شورای اسلامی جهانی را در لیست سیاه تروریستی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، کشورهای تحریم کننده قطر در اقدامی، اتحادیه جهانی علمای مسلمان را در لیست سیاه قرار داد.

عربستان سعودی، امارات، مصر و بحرین امروز پنجشنبه در بیانیه ای مشترک، اعلام کردند که در راستای آنچه که آن ها اتخاذ اقدامات علیه تروریسم و خشکاندن منابع مالی آن می دادند، اتحادیه جهانی علمای مسلمان و شورای جهانی اسلامی را به همراه 11 شخص دیگر در لیست تروریست قرار داده اند.

خبرگزاری رسمی عربستان، (واس) گزارش داد، این دو مؤسسه تروریستی بوده و با سوء استفاده از گفتمان اسلامی و استفاده از آن به منظور تسهیل در فعالیت های تروریستی مختلف، در راستای ترویج تروریسم فعالیت می کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است، این 11 نفر برای انجام فعالیت های تروریستی در سطوح مختلفی به صورت مستقیم تحت حمایت قطر بوده اند.

4 کشور تحریم کننده قطر، دوحه را به حمایت از این افراد متهم و تأکید کرده اند که قطر ویزای سفر در اختیار آن ها گذاشته و برای این که بتواند فعالیت های این افراد را را تسهیل کند، آن ها را در مؤسسات قطری خیریه به کار گماشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان سعودی، اتحادیه جهانی علمای مسلمان را تروریستی خواند

عربستان سعودی، اتحادیه جهانی علمای مسلمان را تروریستی خواند